Rena Hitchcock.





TRYCK HÄR FÖR ATT LYSSNA PÅ ALLA ERA FAVORITFÅGLAR.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Gransångaren blir nog min personliga favorit. Det känns som att den faktiskt försöker åstadkomma en melodi och inte bara en kvittrig truddelutt. Man kan liksom inte låta bli att dansa lite.

2010-05-22 @ 12:29:35
Postat av: Tatl

Har du synestesi? :3



(Har en känsla av att jag KAN ha tagit upp det förut...)

2010-05-22 @ 19:07:20
URL: http://tatl.blogg.se/
Postat av: Karolina

Fia: Gransångaren gav mig lite ångest. Till en början fick jag lust att liksom vagga skuttigt i takt till truddelutten, men sen...blev det mest bara som om jag var fängslad i någon form av tortyr. Ungefär som att man skulle ha en sån där skällande leksakshund med ett mekaniskt skall som hakade upp sig och så fick man aldrig slut på eländet.



Tatl: Jag vet inte om jag vill sätta någon form av stämpel eller diagnos på det hela. Det är bara så jag ser saker. Eller hör. Helt enkelt^^

2010-05-23 @ 01:01:27
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0