Den blåögde.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är väldigt svårt att veta hur andra ser en. Så jag tänkte att jag kunde tala om för dig att jag tyckte att du gjort ett likt självporträtt men att jag inte ser dig som så sur som du ser ut på denna bild. Och du ser inte ut som "den snygga" men du är vacker och jag tycker om sånt mycket mer. Sådana som har ett eget utseende och inte ser ut som alla andra! Ta det som en komplimang då det är menat så! ^^

2009-11-10 @ 17:36:07
Postat av: Karolina

Tack Emelie! Dina ord värmer, precis som vanligt. Hoppas att vi ses snart!

2009-11-10 @ 20:55:19
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det hoppas jag också! Vet inte när jag kommer ner nästa gång och har tid tyvärr! =/

2009-11-10 @ 21:11:37
Postat av: Karolina

Då får vi ses när vi ses, helt enkelt! Självklart kommer vi ses i och med att jag och olof bor ihop sen, då bor ju du med där kan man nästan säga ^^

2009-11-10 @ 23:41:50
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja nästan. =P När jag är i Örebro iaf! ^^ jag kom på att jag ska ner och bo i Örebro snart i typ 1 1/2 vecka så då kommer vi säkert ses någon gång! =)

2009-11-11 @ 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0