Illusionerande.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag fick en liten rolig tanke när jag läste den där.



Jag tror inte att folk döljer saker för dig, utan snarare att de döljer saker för sig själva.



Du är en mycket klok människa barrobarro, och du förstår mycket om väldigt mycket, även människor, och på sätt och vis kanske du annars att det är något som människor inte säger, eller inte berättar, men jag tror inte det handlar om dig, utan snarare att de inte vill erkänna för sig själva.



Jag har många gånger upptäckt att ibland kan folk bli sura när man förstår dem eller förstår saker om dem fastän de inte vill att man ska göra det, kanske för att de inte vill erkänna det för sig själva, så då försöker de dölja det istället, och du märker det, vilket ofta får folk att vilja dölja saker ännu mer.



2010-05-31 @ 16:00:33
Postat av: Karolina

Det kan nog ligga något i det du säger, Viktor. Så är det nog för de flesta, att det finns skatter där i djupet man helst håller hemliga, just för att de ska få fortsätta vara värdefulla, liksom.



Samtidigt kan jag inte påstå att det direkt gör någon skillnad i hur jag som utomstående uppfattar det, eller hur? Vem de egentligen har avsikt att dölja saker för är lönlöst att tänka på, för jag kan bara se det hela utifrån mig själv och då är det mig som saker döljs för. Eller dols. Eller hur man säger. Fattar du?

2010-05-31 @ 16:07:50
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: Viktor

Du får konstant fråga folk, "döljer du något för mig" så lär du dig att bli tjatig samtidigt också =P

2010-06-01 @ 09:45:55
Postat av: Karolina

Ha ha. Ja, så många flugor i smällen som möjligt har aldrig skadat.

2010-06-01 @ 11:51:06
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0