På vad man ska tro.


Kommentarer
Postat av: Jag

... och mycket jobbigare! Måste dock medge att dessa "allmänvedertagna saker" vår tid kallar sanningar känns hyggligt bedrägliga i det stora hela alltet. För så kort som o,oooooo1111111 hundradelar av jordens ålder sen (ursäkta krypticiteten :P) var den platt. Ö LITTEL BITT FASCHINÄJTING!

2010-08-12 @ 20:08:14
Postat av: Karolina

Det är ju det som är så underbart - vi kan inte veta att vi vet. Och just därför tycker jag inte att kan man säga att vi VET ATT VI INTE VET. Det är väl det som gör mig till en äkta agnostiker, antar jag. Och jag tycker egentligen inte om det. Men så är det. Tror jag.

2010-08-16 @ 14:28:06
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0