En sak som känns.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Du har väl inte hittat en person som du verkligen vill vara ihop med =)



Folk brukar säga att det är lättare då

det svåra är väl att försöka göra någon till den man vill vara med, det är kanske därför du blir otålig?

för att de inte får dig att vilja vara ihop med dem

2010-04-29 @ 17:31:26
Postat av: Karolina

Men det är ju sådär alla håller på. Jag tror helt enkelt att jag inte VILL vara ihop, och därför inte kan det. Eller nåt.

2010-04-29 @ 22:21:46
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: Viktor

hm... nepp, jag håller mig till att du bara behöver hitta någon om är minst lika awesome som di själv, eller nått :P

2010-04-30 @ 10:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0