Kul att träffas.

Jag heter Karolina och det här är min bildrika blogg.

Till dig som är nykomling vill jag säga hej och välkommen

och till dig som kom tillbaka hit lite tveksamt vill jag säga hej

och välkommen och till dig som är veteran här vill jag säga

hej och svej.

Den här sidan är ganska ung än så länge, men jag kör redan hårt

och kommer nog göra det ett tag framöver för jag är väldigt arbetslös.

Och sysslolös. Men likväl har jag många funderingar som synes här.

Jag vill gärna läsa andras bloggar men är lite för slö och feg för att chansa och ge

mig blint ut i intranätets labyrint så om du vill får du gärna tipsa mig, om inte

om din egen sida så gärna någon annans bra.


Puss och kram, akta en gam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0