Tick tack.


Kommentarer
Postat av: Lara

Det pågår väldigt mycket smart i dutt huvud karro, därför jag följer din blogg flitigt!

Jag hoppas att du och jag träffas snart också! inte bara via varandras bloggar ;)

2009-10-18 @ 18:28:32
URL: http://dubbell.se
Postat av: Olof

Omg. Den här skulle jag vilja ha på väggen, om någon. Men du vill nog inte ha ännu ett beställningsjobb á la Craehn =P

2009-10-18 @ 22:57:42
Postat av: Anonym

Lara: Fint att höra, besöker lollis och din flitigt, hoppas den går så bra som ni vill att den ska. Jag tänkte ta kort på kläder som jag gillar och så, men med kläderna och kameran på olika ställen är det svårare än man tror!



Olof: Du vet att jag jobbar på det. Kan ju tänka mig att det finns företag som kan skriva ut saker på najs underlag och att fixa snygg ram och så är ju inte svårt. Kollar upp, till slut ska det nog inte vara svårt att förverkliga din förfrågan under hundralappen. Eller tvåhundralappen. Som inte finns. Men du fattar vad jag menar.

2009-10-19 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0