Jo.

Hej, hoppas att alla har det bra.

Jag blev lite osäker på om det har framgått eller ej, så jag tänkte att det var bäst att
säga det en gång för alla:

Det är mycket välkommet att kommentera. Om ni vill diskutera ämnet eller vad som helst.
Om ni bara vill skratta. Jag märker att jag har läsare, och det kan vara skönt att vara anonym,
så vill ni inte så behöver ni inte. Men vill ni så är ni mycket välkomna.

En annan sak, medan jag ändå kommer ihåg:

Något mer som är välkommet är att rekommendera den här bloggen till andra. Det skulle inte bara vara
stencoolt, utan även bra. Jag har den här bloggen för att många ska kunna läsa den. Inget annat.
Jag har redan funderat på syftet med den till ingen nytta så jag får trösta mig med att folk i alla fall läser den.
Det är alltid något.

Leverpast Hej.

Kommentarer
Postat av: Robbin

har haft dig länkad från min blogg ett tag ^^

2009-10-14 @ 01:05:34
Postat av: Robbin

Jag har haft dig länkade från min blogg ett tag nu :)

2009-10-14 @ 01:08:22
Postat av: Lolli

Vi ska tipsa om din blogg! alla borde få veta om den :)

2009-10-14 @ 09:01:44
URL: http://dubbell.se
Postat av: olivia

hej karro!

2009-10-14 @ 14:27:02
Postat av: Emelie

400 läsare! Grattis! =D

2009-10-15 @ 20:59:45
Postat av: Karolina

Åh,underbart, jag ska länka till er jag gillarn. Hej Olivia. Hej Robbin, jag visste inte att du hade någon blogg, ska titta på den. Hej emelie, wunderbar då blr det tårta!!

2009-10-15 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0