Städa?


Kommentarer
Postat av: Tatl

Jag gillar när det är lite småstökigt ibland. Det blir personligt så. :3



... Men oftast har jag väldigt, väldigt begränsad framkomlighet. När saker dessutom börjar mögla känner jag att det är lite för personligt...

2009-11-21 @ 22:18:49
URL: http://tatl.blogg.se/
Postat av: Viktor

jag har lite samma tankar, nästan.

Men jag tror att damm tycker om mitt sällskap, annars förstår jag faktiskt inte varför det finns så mycket av det hos mig...

2009-11-23 @ 21:16:06
Postat av: Jose

Jasså Karro, här får man allt se och höra, Men det gör inget att du har stökigt för då kan jag ju komma ner och hjälpa till att städa (eller jag städar och du underhåller mig med ditt prat).



Så jag vill nog ändå att du ska fortsätta ha stökigt.

2009-11-24 @ 05:56:21
Postat av: Karolina

Så du får sluta ge mig en massa knep Jose om att skjuta upp saker mot väggarna för då kommer du ju aldrig att besöka mig längre! Du får hjälpa olof numera istället. Tur att han och jag ska flytta ihop då.

2009-11-30 @ 00:05:49
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0