Josåattehh.

Linda, grattis, du vann tävlingen.

Jag måste säga att min beundran är djup, eftersom du både vann och förlorade.
Det är det förvånansvärt få som lyckas med i den här världen.

Linda gav detta svar på min fråga om vilken skola man vill etablera:

"Kommentarer
Postat av: Linda

Måste ju vara med på denna!

Jag skulle starta "kiss och bajs"-skolan som är en sorts utveckling av förskolan där barnen får lära sig allt om bajs - för som vi alla är vet är bajs allt, så när man har lärt sig vad bajs är behöver man inte veta något mer och alla människor som gick denna skola skulle vara fullständigt utbildade redan vid fem års ålder.

Exempel på delar i utbildningen:
- Allt är inte bajs som glimmar
- Bajs är allt
- Bajs, som mjuka klossar (3/4 av utbildningen rör sig kring detta område som ju är så viktigt i dagens samhälle och för forskningsindustrin)
- Med mera.

2009-10-29 @ 17:41:32
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
"



Nu Linda får du äran att bestämma vad nästa inlägg ska beröra.
Leverpast hej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Där ser man XD

Jag tycker att ditt nästa inlägg ska handla om framtiden, om sci-fi-framtiden som komma skall!! Och om tidens slut om det får plats :D



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

..och en massa saknad min älskade karro <3

2009-11-14 @ 18:56:13
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: Karolina

Sweet! Ger mig på det på en gång gör jag.

2009-11-16 @ 17:14:36
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0